اصول راه اندازی سایت های تجاری - کد g
نوشته شده توسط:قلبی قلبثی در | ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷ | ۰ دیدگاهاصول ایجاد سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات تجاری در کل دارای سه بخش هستند :
خصوصیات محصول: هر خریدار میبایست بتواند یک محصول خاص را از میان بخشی از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.
مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با اطلاعاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات ترکیبی از متن، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ میباشد. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر تشریح کننده ساختار محصول، اغلب عامل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر می اید. مشخصات کارایی کالا میتواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارتهای خوبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا مایلید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد کالاهای خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. در هر صورت چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با خود محصول میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
نظرات
ارسال نظر