ابزار آرایشی 2 زمان انقضا دارد

نوشته شده توسط:قلبی قلبثی | ۰ دیدگاه

لوازم آرایشی 2 زمان فساد دارامی باشند

بعضیاز مردم هنگام خرید انواع ابزار زیباسازی و بهداشتی، به همه ماده های آن دقت می ورزند،

ابزار آرایشی 2 زمان انقضا دارامی باشند

برخیاز مردم هنگام خرید نوع های ابزار آرایشی و بهداشتی، به کلیه ی چیزهای آن توجه می ورزند،

به غیراز تاریخ مصرف. آنها این رانمی دانستند که نادیده گرفتن تاریخ مصرف لوازم آرایشی و استفاده از محصولات تاریخ‌گذشته، چه عوارض خواهد داشت.

متخصص مباشر،عضو کانون تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادین دانشگاه علوم پزشکی تهران می گوید:  برای آگاهی بیشتر با

روش نگهداری و مدت زمان ماندگاری انواع لوازم زیباسازی 2 زمان فساد دارامی باشند

بعضیاز مردم زمان خرید انواع لوازم زیباسازی و بهداشتی، به کلیه ی ماده های آن دقت می‌کنند،

 جز تاریخ مصرف. آنها نمی‌دانند که نادیده گرفتن تاریخ استفاده لوازم زیباسازی و بهره بردن از محصولات تاریخ‌گذشته، چه عوارض خواهد داشت.

تغییر رنگ و بو را هم جدی بگیرید
برخی محصولات آرایشی با اینکه هنوز تاریخ‌مصرف دارند، تغییر رنگ و بو می‌دهند یا اجزای آنها از هم جدا می‌شود. این تغییر ظاهر، رنگ یا بو قبل از اتمام تاریخ مصرف،‌ می‌تواند نشان‌دهنده نحوه یا مکان نامناسب نگهداری از محصول آرایشی و قرارگرفتن احتمالی آن در هوای گرم یا در معرض تابش نور مستقیم آفتاب باشد. در هر صورت، محصولاتی که دچار چنین تغییراتی می‌شوند، فاسد شده‌اند و ادامه مصرف آنها به‌دلیل عوارضی که ایجاد خواهندکرد، به‌هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

داخل ریمل آب و چای نریزید!
برخی خانم‌ها بعد از خشک شدن ریمل یا خط چشم‌های مایع، چند قطره آب جوش یا حتی چای داخل قوطی آنها می‌ریزند در حالی که آب یا چای، به‌هیچ‌وجه استریل نیست و مقدار میکروب‌های موجود در آنها هم بررسی نشده است. بنابراین همین چند قطره آب و چای می‌تواند باعث ایجاد آلودگی قارچی داخل ریمل و خط چشم شود و عوارضی مانند التهاب لبه‌های پلک، سوزش، خارش و مشکلات چشمی به‌وجود بیاورد. ریمل و خط چشم را که محصولاتی مایع هستند و خطر رشد قارچ‌ها در فضای مرطوب و تاریک آنها وجود دارد، باید در صورت اتمام تاریخ مصرف حتما دور انداخت و از افزودن مواد اضافی به آنها خودداری کرد.، ابتدا لازم است بدانید که محصولات استاندارد داخلی یا محصولات خارجی که دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت هستند، دو نوع تاریخ مصرف دارند؛ تاریخ اول، همان تاریخی است که مدت زمان انقضای محصول را نشان می‌دهد. مثلا اگر روی یک محصول آرایشی تاریخ ۲۰۱۵ یا ۱۳۹۵ درج می‌شود، تاریخ مصرف دوم، به شکل یک قوطی کرم با در باز، پشت محصولات آرایشی و بهداشتی درج و کنار این قوطی عددهایی مانند ۳، ۹، ۱۲ یا هر عدد دیگری نوشته می‌شود. معنای این اعداد، آن است که در صورت باز کردن در محصول آرایشی، می‌توانید ۳، ۹ یا ۱۲ ماه آن را مصرف کنید. یعنی حتی اگر تاریخ انقضای محصول نگذشته باشد هم باید به این تاریخ انقضای دوم توجه کنید تا دچار عوارض استفاده از محصول تاریخ‌گذشته نشوید.





    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون داخلی و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات آرایشگاه عروس ,آتلیه عروس و ... در وبلاگ منتشر میشود.